onsdag 22 juni 2011

Häng ramar i kedjor

Att jag gillar konst är nog ingen nyhet. Inramade foton gillar jag nästan ännu mer. Foton på nära och kära gör ett hem personligt. Såklart. Här visar jag ännu ett sätt att hänga tavlor. Ett gör det själv-projekt som går att variera på flera sätt. Val av kedjor och ramar gör stor skillnad. Färgen på kedjorna. Enkla ramar eller sirliga. Eller blandade ramar, som på bilden. Här hittar ni en liknande anordning att inspireras av. Vill ni handla, så går det också bra; jag läste nyligen hos Maria/Husligheter att Pottery Barn äntligen leverar till Sverige. Y

2 kommentarer:

17doors sa...

Det var goda nyheter, ska genast kolla in den gamla favoriten Pottery Barn's hemsida, tack för tipset!
Ulrika

Annika sa...

17doors: Ja, det var en glad nyhet! Jag har hittat både ett och annat jag vill beställa. ;)