fredag 15 juli 2011

Trevlig helg!

Jag önskar trevlig helg med några av de vackra rosor som jag fick av min man för ett tag sedan. Nu har äntligen hela familjen semester! Härligt. Om det inte var så mycket att fixa med här hemma, så skulle det vara ännu bättre. ;) Men det blir toppen när det är klart. Allra mest ser jag fram emot att renovera köket, men det får bli till hösten.

Jag kommer att fortsätta blogga under semestern. Tanken är att det, precis som vanligt, ska finnas minst ett nytt inlägg per dag. Men eftersom det är semester, så kanske jag tar någon dag ledigt. Prenumerera gärna på mina inlägg via Bloglovin'. Då vet ni när det finns nytt att läsa. Jag håller själv koll på mina favoritbloggar där. Önskar er en fin fredagkväll! Kram Y

Foto: Annika Persson. 

1 kommentar:

Kerstins foto sa...

Vilka vackra rosor. Hoppas att du får en riktigt skön semester.
Ha det gott.