torsdag 8 september 2011

Omslaget - Elle Interiör

En av mina favorittidningar alla kategorier är Elle Interiör. Senaste numret är alldeles fantastiskt, tycker jag. Jag brukar vika små öron på sidorna; när det finns något extra som jag vill spara eller återkomma till. Nästan hela tidningen blev full av öron. Jag gillar omslaget också. Det är inte min stil rakt av, men inspirerande. En hel vägg med upptejpade bilder. Vintagekänsla. Grönt, som verkligen är min färg. Blått också. Vackert golv. Och höstens stora färg på rubriken.
Bilden är finare inne i tidningen, utan text. Den ingår i en serie bilder under namnet Andrum, av Tina Hellberg. Fotograf är Idha Lindhag. 

Tillägg; hos Emma kan ni se alla vackra bilder. Y

Bilder från Elle Interiör. Foto: Idha Lindhag och egen bild.

Inga kommentarer: