söndag 25 september 2011

Söndagslugn

Det här bildvalet är helt klart präglat av att jag är sååå trött idag. Långdragna förkylningar tar ut sin rätt. Att jag sedan blev väckt ett par gånger natten som gick, hjälpte inte till. Ett tag var det så fullt av barn i min säng, att jag undrade var jag själv skulle få plats. :) Men det är så värt det. Idag när jag sa; "Du är världens finaste Luna" till min treåriga systerdotter - fick jag som svar; "Och du är världens finaste Annkicka". ;)

Bilden ovan; en lite annorlunda soffa. Mjuk, fluffigt vitt. Inga färger som pockar på uppmärksamhet. En pall för kaffe(te)koppen och en gammal fruktlåda full av tidningar. Allt som behövs för en lugn stund. Y

Bild från Pinterest.

2 kommentarer:

saravillfara sa...

Hoppas på bättre sömn denna natt, så att veckan får börja lite piggare!

Annika sa...

Tack Sara! En powernap på eftermiddagen gjorde underverk. ;)