fredag 2 september 2011

Trevlig helg och Midnatt i Paris

Helg! Precis vad jag behöver. Jag åkte på en elak förkylning för en vecka sedan. Nu börjar den så sakteliga ge med sig. Imorgon ska jag och sonen gå på bio. Det är ungefär vad jag orkar med. Vi ska inte se den film jag allra helst vill se; Midnight in Paris. Nej, vi ska se Smurfarna. :) Men det ser jag också fram emot. Det är alltid mysigt att gå på bio. Och jag har ju bästa sällskapet med mig.

Jag har en känsla av att Midnatt i Paris kommer att inspirera både när det gäller mode och inredning. Filmen utspelar sig, förstås, i Paris. Man kan ju bara ana vilka fantastiska miljöer som filmen kan innehålla. Jag blir nostalgisk bara jag tittar i bildgalleriet. Men den filmen får jag se med min andra älskling, den större av de två. Ha nu en trevlig helg alla fina! Kram Y

Bild från Moviezine.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag tror minsann att jag ska göra som du, ta med mig döttrarna på "Smurfarna" och se Parisfilmen med maken ;-) Trevlig helg! Kram Anna

Annika sa...

Anna: Ja, det tycker jag att du ska göra! ;) Jag gillade Smurfarna. Tack, önskar dig en fin söndag! Kram