lördag 12 november 2011

Penslar och tryckt text

Penslar dyker upp i produktbilder med jämna mellanrum. Det är inte alltid de har någon egentlig anknytning till produkten, men de är tacksamma att styla med (detsamma gäller snören). Här är tanken kanske, att man ska tända sitt ljus, mysa till det lite och ta fram sin duk och måla? Funkar för mig. ;) Jag romantiserar gärna kring penslar, oljefärg och dukar. Jag gick på konstskola i flera år. Det är speciellt. En skön, avslappnad stämning. Kreativitet och skapande hela dagarna. Lite av en lyxtillvaro faktiskt. :) Bilden ovan frestar med sin tryckta text. Jag vill ha ett set stämplar med hela alfabetet. Trä och svart text. Jag gillar! Y

Bild från Bodie and Fou.

3 kommentarer:

Banebakken sa...

Niice. Det skulle jeg også ville ha - gi beskjed hvis du finner noen : ) god lørdagskveld til deg! Maria.

Berså sa...

Det är verkligen snyggt med tryckt text !! Jag vill också ha stämplar...:)

Kanel & Cayenne sa...

Gillar! Vackra penslar, som dessutom är användbara. :) /Nellie