onsdag 23 november 2011

Vackert pynt till advent

  
Enkelt, vackert pynt till advent. Så som jag gillar det bäst. Glaskupor har ju varit i ropet ett tag, så en sådan finns säkert i många hem (jag har tyvärr ingen - än). Den här är extra fin, tycker jag. Här vackert dekorerad med en liten gren och vita stjärnor. Mellanbildens grenar är nedstuckna i oasis och dekorerade med små strutar. Liknande strutar gör man enkelt själv. Sist en vacker krans, dekorerad med en anemon. Y 

Bilder från Bo Bedre. Foto: Kristian Septimius Krogh.

6 kommentarer:

Jenny -Hemtrender sa...

Det finns ju sååå mkt fint man kan göra men vaaaar är tiden...?;)

Jag har en tävling idag på min blogg där man kan vinna en adventsljusstake från Cult Design -vore jätte kul om du ville vara med i tävla!

Kram på dig!

Annika sa...

Jenny: Ja, var är tiden? Jag hoppas att jag ska hitta den i helgen. ;) Ska såklart titta in hos dig och tävla! Kram!

Anonym sa...

vad vackert. Skirt och stilfullt.

Petra Liuski sa...

Oj jag blev mer anonym ön jag ville vara :)

Johanna sa...

Superfint, härligt att det snart är jul :)

Kanel & Cayenne sa...

Less is more! :) Gillar verkligen att hänga julpuntet i vackra grenar. /Nellie