fredag 30 december 2011

Enkelhet

Det blev en oplanerad bloggpaus. Jag gillar egentligen inte det. Jag vill att det ska finnas minst ett nytt inlägg varje dag för er som läser min blogg. Men jag blev rejält förkylt och tappade all ork. Inte helt oväntat efter en alltför hektisk tid. Julefrid? Nja, inte det här året. Nu har vi bara tagit det lugnt och jag är på banan igen.

Jag ser verkligen fram emot det nya året. Att starta på nytt. Jag har fattat en del viktiga beslut. Ett är att säga upp mitt kontorsrum och flytta hem. Hyran höjs med 50 % i år och det känns galet mycket. Men jag är inte alls ledsen för det! Jag får ett nyrenoverat, stort (ca 20 kvm) rum. Och noll hyra. ;) Det blir en härlig nystart! Bilder kommer förstås. Jag ska bara få ordning först.

Bilden ovan kommer från Serholts nya kollektion för 2012. Enkelhet, som jag alltid gillar.

Pressbild från Serholt (Village).

4 kommentarer:

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Skönt att du är bättre igen.
Allt låter som en bra start på nya året. Gott Nytt År!

Nilla sa...

Krya på dig i lugn och ro du. GOTT NYTT ÅR!

Kanel & Cayenne sa...

Jag älskar nystarter, bara massa nya möjligheter. :) Det låter som ett smart drag att flytta hem kontoret, jag ser fram emot att se bilder framöver. Se nu till att krya på dig ordentligt, vi blogg-läsare kan minsann vänta... ;)
/Nellie

Allt och/eller Inget sa...

Härligt att du är piggare igen! Gott nytt och lycka till med flytten!