söndag 22 januari 2012

Häng upp tidningarna på väggen

En idé som ni säkert har sett förut. Inte alls ny på något sätt, men den tål att påminnas om. Så enkelt och effektfullt. Jag tänkte genast på ett tonårsrum eller första lägenheten för en ung tjej (eller kille) när jag såg bilden. Passar egentligen nästan överallt. Många tidningar har snygga omslag. Elle t ex. Speciellt om du prenumerar, vilket jag gör i perioder. Inredningsmagasinen förstås. Det är egentligen bara att hänga upp de tidningar man gillar bäst. Jag skulle hänga galgarna lite närmare varandra. Gruppera istället för att sprida ut.


Bild från Ohhh... Mhhh... (via Vt Wonen). 

2 kommentarer:

Allt och/eller Inget sa...

Jag har inte sett det innan, tack! Fint!

Annika sa...

Allt och/eller Inget: Nej, såklart bara för att jag har sett det flera gånger, så behöver förstås inte alla som läser bloggen ha gjort det! Förlåt! ;)