onsdag 18 januari 2012

Härligt gula muggar

När vi ändå är inne på härliga färger, så tänkte jag tipsa om de här muggarna från Åhléns. Jag har inte sett de IRL, men de ser mycket lovande ut på bilden. Serien heter Mimmi och består av porslinsmuggar (39 kr) och porslinsskålar (29 kr). Finns även i ljusblått och mörkblått. Jag ska ta mig en titt nästa gång jag är nere på stan. Vi har visserligen muggar så det räcker, men frukostskålar behöver vi fler. Och då kanske man kan unna sig en mugg eller två? ;) Till det priset, så... Sonen vill ju ha mer färg. Och frukost i gult kan väl inte bli annat än en bra start på dagen. :)


Pressbild från Åhléns.  

5 kommentarer:

Allt och/eller Inget sa...

Va läckra!

Julias inspiration - Inredning o Sött! sa...

Åh, jag är inget fan av gult men de där kändes somriga och härliga. Såna som man blir glad av :-)

Stephanie sa...

Åh, jag har sett dem. De är verkligen superfina IRL.
Skulle köpa de om det inte var så att vi har tokigt mycket platsbrist i skåpen snart.
/Stephanie

Vardagstugg sa...

Vilka fina! Jag gillar gult! =)

Kramen/A

Jenny sa...

Dom var fina!