tisdag 7 februari 2012

String i grått

Idag öppnade Stockholm Furniture & Light Fair på Stockholmsmässan i Älvsjö. Jag skulle dit, men en elak magbacill satte alldeles bestämt stopp för det. Väldigt tråkigt, men sånt är livet. Det droppar in rapporter från alla håll, så koll kan man ha ändå. Positivt tänkande, ni vet. :) En av nyheterna, som faktiskt släpptes innan mässan, är Stringhyllan i grått. Snygg! Den kommer vi att se mycket av, tror jag. Det kommer även en ny version av tidskrifthyllan.

Vad säger ni om stylingen? Inte less is more direkt. Fullproppade hyllor i mitten och tomma på sidorna. Här är både väggen och golvet gråa för att riktigt poängtera att den nya färgen är grått. Jag tänker mig hyllan mot en vit vägg tillsammans med ett mörkt golv. Då skulle den grå färgen verkligen komma till sin rätt. Det är bara att konstatera ännu en gång; Stringhyllan är fantastiskt fin! Ett härligt anpassningsbart system, dessutom. Gillar och gillar!

Pressbild från String. Foto: Marcus Lawett. 

3 kommentarer:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Saknade dig!

Må så gott och Krya!


Kram

Maliin

Jenny -Hemtrender sa...

Vad himla fint! Jag tycker bilderna var fina men precis som du skriver, med vita väggar hade färgen kanske kommit fram mer.. hursom, snyggt! Snyggt!

Yvonne sa...

Snyggt :)