fredag 24 februari 2012

Trevlig helg!

Det här har varit en mycket bra dag! Resan flöt på så fint, så fint. Jag var en halvtimme tidig på morgonen. Skönt att hinna andas lite. Kurstimmarna var fullmatade med värdefull information om stylistyrket. Vem kan beskriva och berätta om det bättre än Lotta Agaton? Vi hann även med att berätta om våra tankar och idéer kring slutuppgiften. Vi visade bilder (kollage) och fick tips av Lotta. Peppad! Det ska bli så kul. Jag återkommer till det när det närmar sig. Innan jag satte mig på flygbussen, så hann jag luncha med Maliin. Vi pratade kurs, bransch och blogg. Trevligt! 

Ett härligt sovrum med rejält högt i tak och fina gardiner. Jag gillar långa gardiner med öljetter. Klassiskt snyggt. Fina veck. Apropå säng. Jag säger god natt och lägger mig tidigt ikväll. Uppe före tuppen, tidigt i säng. :) Trevlig helg! Kram

Bild från Vt Wonen. 

Inga kommentarer: