söndag 22 april 2012

Katthylla?

Jag är världssämst på att visa bilder från mitt hem. Jag vet. Men förhoppningsvis ska det bli ändring på det framöver. Jag tycker att det är lite jobbigt. Hemmet är ju min borg. Att visa varenda vrå, som vissa gör, skulle jag inte gilla. Men jag vill ju inspirera och många vill se, så jag ska försöka komma över den där tröskeln. Här kommer iallafall en bild. Från vår lilla toalett i morse. Där har vi en hylla ovanför den vägghängda toaletten. En liten katthylla, tydligen.


Foto: Annika Persson, Flex Inredning (iPhone). 

1 kommentar:

::fina:: sa...

Åh sicken söt kisse på söt bild. Ja katter de utnämner många platser till sina. Så goa är de, och får plats på de minsta ställena. Vår katt älskar vår lilla kökspall och det ser så sött ut när hon sitter på den.