onsdag 3 oktober 2012

Tillbaka!

Hallå där fina läsare! Nu är jag tillbaka. Det blev en lång semester! ;) En oplanerad, men välbehövlig bloggpaus. Jag har inte för ett ögonblick tänkt sluta blogga. Jag behövde bara ett break. Har man bloggat i stort sett varje dag i 4,5 år, så är det kanske inte så dumt med en paus. Det har varit bra för mig. Men någon paus från inredning har jag verkligen inte tagit! Färg- och form är ju en del av den jag är. Jag har bl a fotat och skrivit på Instagram. Jag heter flexinredning, om ni vill följa. Nu är jag så peppad att köra igång bloggen igen. Ni kommer att känna igen er, men en och annan nyhet kan jag utlova. Tack för att ni har väntat! Kram

Bild från Type Love, Pinterest.  

4 kommentarer:

Proforma - Irene sa...

Kul, Annika... välkommen tillbaka! Har faktiskt undrat... men så skönt med lång bloggsemester, kanske bara gör gott med en paus emellanåt. Nu ser jag fram emot dina inlägg här.
Kram

indianmarknad.se sa...

Välkommen tillbaka!

// indianmarknad.se

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Har verkligen saknat dig. Kul att du kommer tillbaks.
Ibland behöver man trycka på pausknappen.

Vardagstugg sa...

Så kul! =) Trevlig helg vännen!

Kram A