fredag 14 februari 2014

Trevlig helg!

Den här veckan har, förutom jobb i butiken, innehållit textlämning, handledarutbildning och flera bra möten. Det känns som att jag har tusen saker att göra, men det är bara att ta en sak i taget. Att ha en egen butik är roligt, spännande och utmanande. Slitigt ibland. Sedan butiken öppnade har jag många gånger fått höra att jag är modig. Men jag vet inte, ibland måste man ju bara köra! Känna med hjärtat. Fråga sig; vad vill jag göra? 

I morgon jobbar jag, men på kvällen ska jag på födelsedagsfika. Min systerson fyller 17 år! Det är inte klokt vad tiden går. Tim är mitt första syskonbarn (jag har fem + ett bonus). På söndag ska jag och min man gå på bio med vår son och alla de yngre kusinerna. Det ska bli kul!

Inte så mycket inredning i det här inlägget, men lite privat kan jag ju vara någon gång. :) Hoppas att ni har haft, och har, en fin Alla hjärtans dag! Trevlig helg! ❤︎

Foto: Annika Persson (iPhone-bild från butiken). 

Inga kommentarer: