onsdag 19 november 2014

Pinterest och vackra flaskor

Jag är en stor fan av Pinterest! Det är så smidigt att kunna spara inspirerande bilder via Pinterest. Och kul är det också! Jag använder Pinterest både i jobbet och privat. Just nu har jag 36 000 följare! Hur det gick till vet jag inte. Men det är förstås jättekul att så många gillar mina boards (anslagstavlor)! Vill du följa mig, så gör du det här

Den här bilden hittade jag via Pinterest. Flera stora flaskor på ett sideboard. Enkelt och så snyggt! Den blå flaskan blir verkligen pricken över i. Vi har sett så många stilleben med små saker de senaste åren. Lite skönt att se något annat. Men det ena behöver inte utesluta det andra, som tur är.

Bild från arkpad (via Pinterest). 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Annika!
När vi inställde ditt föredrag på Ersboda Folkets hus p g a sjukdom den 3 oktober så lovade vi alla förväntansfulla (ca 60 personer) att vi skulle göra ett nytt försök, för så brukar vi ju göra. Jag får inte tag på dig - kan du vara snäll och ringa mig på 090-164578!
M v h, Monica. programansvarig på Ersbodabiblioteket

Annika sa...

Hej Monica! Självklart! Jag ringer dig!

FIFA Coins sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Holly sa...

Lovely image, I love the colours used.