fredag 25 april 2008

Trevlig helg

Men den här ljuva bilden önskar jag trevlig helg! Bilden kommer från ett hem i Helsingfors. Jag har en rolig helg framför mig. Imorgon ska vi åka och träffa släktens senaste tillskott - min systers nyfödda lilla tjej! Det ser vi fram emot! På söndag kommer tidningen Inspiration att landa i umebornas brevlådor. Där har jag skrivit flera artiklar och visar bilder från barnrummet som jag har inrett. Kul! Då kommer jag även att visa en hel del bilder här på bloggen och skriva ett och annat som kan vara kul att veta! Jag hoppas att ni tittar in på söndag! Ha nu en riktigt härlig helg! Kram! Y

Bild från Sköna hem.

8 kommentarer:

Anne, anness design sa...

Ha en bra helg!

Tjohalia sa...

Vad roligt, ha en trevlig helg! Vet du föresten hur man kan få tag i en tidningen Inspiration? Kram Sandra

Annika sa...

Anne: Tack! Du också!

Sandra: Tidningen kommer i brevlådan imorgon om ni inte har en nej tack till reklam-skylt. Får du ingen tidning, så mejla mig - så skickar jag en till dig! Kram!

Mamma Mia sa...

Åh vad roligt att få träffa nytillskottet i släkten!

Ser verkligen fram emot att se dina reportage framöver. Tänk vilken tur att jag har hittat dig, med din goda smak. Jag kommer att ha stor hjälp av dig framöver :)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Önskar dig det samma!!!!

Ha en underbar Söndag!!!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan!!

Vardagstugg sa...

Då ska jag läsa tidningen extra noga idag då :-)

trevlig vecka!

Annelie

Piffa och Puffa sa...

Ser med spänning fram emot din blogg då du ska visa fler bilder från Inspiration.
Kram Anette

Anonym sa...

Oh så fint!! Och vilken fantastisk panel ni har hemma hos er (som du visar några inlägg längre ned). Det är så kul att komma hit och läsa och titta på alla fina saker. Vi sundsvallsbor vill förresten också ha tidningen Inspiration hem i brevlådan, orättvist ju :(