lördag 28 februari 2009

Nytt från Ilva





























Nya fina barnprodukter från Ilva. Jag glömmer bort Ilva ibland. Oförtjänt. Speciellt nu när Ilva har öppnat webshop. Superbra för oss här i norr, som har långt till butiken. Jag tog en titt på deras nyheter och fann de här fina produkterna för barn. dddddddddddddddd ddddddddddddd dddddddddd ddddddddddddddddddd
Den lilla dockvagnen, Bambini, i rotting är jättefin, tycker jag. Kostar 579 kr. Pallarna säljs i 2-pack för 329 kr. De är vitlackerade och heter Niklas (det finns ett bord i serien också). Smile - en förvaringslåda att bli glad av. Finns i flera färger och i tre olika storlekar, från 45 kr. Produkterna går att beställa från Ilvas webshop. Y dd ddd dddddddddddd ddddddddddddddddddddddddd ddddddd ddddd
Bilder från Ilva.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen en fin barnvagn... glömmer också bort Ilva, så jag ska genast klicka mig dit nu spana in alla fin fina ting :) Hoppas allt är bra med dig & att du har en alldeles underbar helg! Kram kram.

millandante sa...

De där pallarna blir jag riktigt sugen på att beställa...
Hoppas ni får ett fint sportlov!
Kul med tävling, jag tittar in i morgon igen...

Anonym sa...

Fina saker! Vagnen är hur fin som helst. Tycker att Ilva är ruggigt ojämnt. Utemöblerna brukar vara toppen dock. Framförallt borde de skaffa sig en ny inredningsstylist... Deras interiörbilder ser oftast ut som Dallas :-) - och det är inte mycket bättre i varuhuset (Malmö). Kanske ett jobb för Annika? :-)