onsdag 12 augusti 2009

Oas - ny tapetkollektion

Decor Maison kommer nu med sin nya tapetkollektion - Oas. Oas fokuserar på hemmet och är formgiven av Teija Bruhn. Naturen har varit inspirationskälla - tapetkollektionen domineras av grafiska blommor, formgivna för att skapa lugn och ro. Tapeterna har en klar retrokänsla. Den nedersta tapeten känns mycket Orla Kiely, tycker jag. Inte mig emot - jag gillar hennes mönster.
***********************************************
Läckra inspirationsbilder. Jag gillar idéen med husvagnen som parkerats i olika miljöer. Snyggt stylad. Klicka upp bilderna - de gör sig så mycket bättre i större storlek. Då kan ni se alla detaljer. Kollektionen finns i butik från september. Y *************************************************
Pressbilder från Decor Maison.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen läckra & inspirerande bilder :) Me like! Hoppas allt är bra. Kram kram.

EN INREDOHOLIC sa...

Urläckert !!!

Tack för all inspiration du visar. Jag lägger till dig i mina länkar (igen!!!!) du verkar fallit bort?!? Du har ju varit med innan.:. FÖrstår inget, ibland blir jag TOKIG på blogger!!

Kram

Lena sa...

Himla kul sätt att presentera tapeter på!