onsdag 13 juli 2011

Ville

När jag ändå är inne på tema charm; hemma hos oss bor en charmig liten typ. Vår Cavalier King Charles spaniel Ville. Just nu ligger han på golvet med sina bakben på min ena fot och snarkar skönt. Jag är uppväxt med hundar och katter. Min mamma älskade djur och tog gärna hand om hundar som "blev över".

Jag kom på min lilla voff här om dagen. Sittandes på bordet! Vet inte vad han fick för sig? ;)Bordet är gammalt och stolarna är fynd från Ica Maxi. De ingick i ett paket med sex stolar och ett bord, men i slutet av sommaren så fick vi köpa 8 stycken stolar till fyndpris. De är både snygga och sköna. Ett riktigt bra köp! I bakgrunden skymtar en, inte så charmig, studsmatta. :) Y

Foto: Annika Persson.

4 kommentarer:

Vardagstugg sa...

Det finaste man har sätter man ju på bordet sägs det ju ;-) Såå mycket sötare än en blomma!

Kramen
A

Annika sa...

Annelie: Ja, tänkte inte på det! :) Gulligt. Kram!

Proforma - Irene sa...

Tänkte det direkt att det finaste sätter man på bordet! En sådan charmknutte! :)

Annika sa...

Irene: Ja, det borde ju ha varit rubriken till det här inlägget. :)