torsdag 15 december 2011

Nya RUM - vitt mot svart

Ni som läser min blogg, vet att jag gillar inredningstidningar. Alldeles för mycket, enligt min man. :) En av mina favoriter är danska RUM. Det har ni säkert märkt, för jag visar ofta bilder från hemsidan. I nya numrets sneak peak, så var det två bilder som fångade mitt intresse lite extra. Ni ser dem ovan. Gemensamt är de vita väggarna och de skarpa linjerna. Första bilden ger ett mjukare intryck med sin gråbruna färgskala. Och den varmare vita nyansen. Bild två; så snyggt med valnöt till det svarta. Och lite rött som accent. Här har jag lagt bilderna bredvid varandra för att ni lättare ska kunna se skillnaden mellan ett mörkt golv och ett ljust. Vad gillar ni bäst?

Bilder från RUM.

3 kommentarer:

anness design sa...

Jag tycker det är så snyggt med det svarta golvet! Men, det vita tröttnar man nog inte lika lät på.

Kram Anne

FORMELLE DESIGN sa...

Jag gillar båda men föredrar nog vitt golv.
//johanna

purple area sa...

Gillar båda jättemycket men det svarta är definitivt mer jag.

Kram/Susann