lördag 21 januari 2012

Trevlig helg!

Ett sent trevlig helg-inlägg. Igår hade vi ett försenat födelsedagsfika hemma hos oss. Sonen blev krasslig förra fredagen, så vi fick skjuta upp det en vecka. Jag fick bestämt en släng av sonens sjuka, jag också. Jag har varit så trött och hängig i veckan. Men nu är det bättre och imorgon tar vi nya tag. Jag ska fixa i kontoret. Det är hög tid att bestämma vad som ska hänga på väggarna. Bland annat. 

Ursnygg färg på väggen ovan. Så fin till det ljusa trägolvet. Till stegen. Och till det fina grå överkastet. Härligt bred golvlist. Och så gillar jag ugglan förstås. Jag är kanske inte så mycket för metallicfärg, men min son skulle säkert gilla lampan. En härlig inspirationsbild!  

Bild från Family Living. Styling: Christina Breeze le Geullaff, Åsa Clerksén. Foto: Jonas Gustavsson. 

4 kommentarer:

Allt och/eller Inget sa...

Ooo jag älskar lampan :)
Trevlig helg!

Petra Liski sa...

Lampan bröt riktigt snyggt tycker jag :) Ha en fin söndag!

Anonym sa...

Cool lampa. Vet du var man kan hitta den? Tack för en inspirerande blogg! Karin

Lovisa sa...

Oj, vad jag gillar träslaget mot den snygga väggfärgen! perfekt:)