tisdag 27 mars 2012

Asplund och fina produkter

Fantastic Frank Fastighetsmäkleri har börjat samarbeta med Asplund. Jag förstår valet. Asplund hör till mina absoluta favoriter. Ännu en sådan där butik (se föregående inlägg) där jag gillar nästan allt. Och de är få måste jag säga. Kräsen. :) På bilderna ser ni bland annat korgen Code Basket av Ola Wihlborg. En klassiker som har stått på min önskelista alltför länge. Fina sidobordet Tati av Broberg & Riddarstråle, soffbord East av Jessica Signell Knutsson och små kuber/montrar av Eva Lilja-Löfwenhjelm. Visst kan man diskutera det här med homestyling och produktplacering på det här viset, men det är inget som stör mig. Vill man köpa lägenhet/hus, så är det förstås viktigt att man ser bortom alla möbler och vackra ting. Och det kanske inte alltid är helt lätt?

Bilder från Fantastic Frank blogg.  

3 kommentarer:

a Lady & a Tramp sa...

det är ju nästan bättre med homestyling om det är så att alla kan få samma hjälp!
Annars skulle kanske de som har råd med flest designprylar få högst pris... och liksom hela tiden betala sig till mer pengar..
jag tycker det är helt ok! tar också pressen från att man tror man ska köpa och/eller göra allt själv medan man bor där, speciellt när är på väg därifrån.

H A N N A S - F O R M sa...

Jag tycker att det är jätteroligt att se hur olika inredare homestylar så mig stör det inte alls...däremot känner man oftast att det inte är "på riktigt" vilket gör att det blir med som ett utställningshem men det behöver ju inte vara negativt i sammanhanget.

Roligt att hitta hit, länkar dg!

Kram
Hanna

the bostroms sa...

Jag gillar homestylig.
Man får ideer och inspiration.
Sen skulle ja nog kunna köpa en lägenhet pga homestyligen..=)