onsdag 7 mars 2012

Färgfabriken och Petra Bindel

Det är fullt upp nu. Jag kom hem från Stockholm på måndagkvällen. Och idag jag flyger tillbaka. Den här gången stannar jag till på fredag. Morgondagen är fullproppad med roligheter. Vi (jag, Maliin och Emelie) börjar dagen på Söder. IKEA premiärvisar sin nya IKEA PS-kollektion. Det ser jag verkligen fram emot. Jag kommer att mobilblogga. Så håll utkik här under dagen om ni är nyfikna. Efter det så åker vi ut till Färgfabriken. Vi ska kolla lokalen där ska vi styla och Petra Bindel ska plåta vår slutuppgift. Lotta Agatons favoritlocation just nu. Hon har jobbat hårt för att vi ska få vara där. Och det är vi jätteglada för! Se bilderna ovan.   

Att vi får jobba med Petra Bindel känns verkligen kul. Hon är en av mina favoritfotografer. Bilden ovan kommer från ett jobb hon har gjort tillsammans med All the way to Paris och Muuto. Jag ska kolla upp vem som har stylat (Lotta?). På fredag ska vi träffa Petra på Beckmans. Hon ska föreläsa och så ska vi prata slutuppgift. Intressant! Jag återkommer imorgon med rapporter. Och så får ni läsa och se vad mer vi har inplanerat för morgondagen. Kram

Bilder från Färgfabriken och Petra Bindel

1 kommentar:

Proforma - Irene sa...

Färgfabriken är som ett vitt papper som ska fyllas och det ska bli kul att se vad ni hittar på. Lycka till

Hoppas det blir några riktiga guldkorn i den nya PS-kollektionen!