tisdag 20 mars 2012

Japanplatta och annan styling

Här har ni den; min bild från plåtningen i Lotta Agaton Shop i fredags. Det är min allra första japanplatta någonsin, så jag är nöjd. Den känns jag. F:et står såklart för Flex Inredning. A var slut, annars hade det nog blivit den bokstaven. De små insektskorten kommer från ett Hagedornhagen memory, som jag köpte dagen innan på R.O.O.M. Stora bilden är från en målarbok. Även den från Hagedornhagen. De andra detaljerna kommer från Lotta Agaton Shop.

Nu är jag hemma efter fem intensiva dagar i Stockholm. De som tror att stylist är ett glamoröst yrke kan tänka om. :) Jag har hämtat och lämnat. Åkt tunnelbana som aldrig förr. Jag gillar det, så det är inga problem. Vi har haft två fantastiska dagar i Färgfabriken. Styling och plåtning. Bästa teamet Lotta Agaton och Petra Bindel. Allt gick så bra. Ingen stress. Inget stök. Vi blev klara långt före utsatt tid. Ni får se bilden till veckan.


Foto: Elin Strömberg. Styling: Annika Persson. 

3 kommentarer:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Underbart snygg!

Du gjorde sååå bra!!!

Må gott

Ses onsdag!
Kram

Maliin

Vardagstugg sa...

Snyggt! =) Låter som du har haft jättekul!

Kram A

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Himla kul att följa krusen genom era bloggar och spännande att få se slutbilderna snart!