lördag 6 oktober 2012

Trevlig helg!

Idag har det regnat hela dagen. Riktigt trist väder har det varit! En sådan där dag när man bara borde få mysa i soffan, under ett täcke. Och se på en riktigt bra film. Men så blev det förstås inte riktigt. Jag har visserligen suttit hemma och jobbat. Mycket nöjd med att jobba hemifrån idag. ;) Men barn har skjutsats till och från bio. Jag ville stanna, men sonen var mycket tydlig med att det inte var önskvärt. Jag kunde möjligen få sitta själv på raden längst bak. ;) Hund har promenerats. Vi hundägare kör ju stenhårt på det där; "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!". För ut, i ur och skur, det måste vi ju. Jag gillar det egentligen. Bara inte just idag. Men nog om detta. Jag ska blogga om färgsättning i helgen, hade jag tänkt. Regn eller inte. En trevlig helg ska vi alla ha!
Kram ♥ 

Bild från Vt WonenStyling: Frans Uyterlinde. Foto: Jansje Klazinga.

Inga kommentarer: