onsdag 9 januari 2008

Födelsedag


Idag fyller jag år! Tänk vad snabbt ett år kan gå! Ju äldre man blir desto snabbare rusar tiden fram... Speciellt sedan vi fick barn. Är inte det knasigt? Då vill man ju att tiden ska gå riktigt långsamt, så att man hinner njuta av att vara med dem så mycket som möjligt. Innan de växer upp och flyttar hemifrån! Nej, nu får jag ge mig; sååå gammal är jag ju inte och sonen är ju faktiskt bara 6 år (han skulle iof sig protestera mot "bara" - han är ju stor nu!) :)
Min dag ser ut att bli toppen! Min man och jag ska flytta möbler och böcker till mitt nya kontor. Det är ett rum med högt i tak och ett stort härligt fönster. Jag ser framemot att inreda det! Lunch blir det med maken på en thailändsk restaurang. Sedan hämta sonen på skolan, lite mys och så födelsedagsfika med vänner på kvällen! Hoppas att du också får en fin dag!
Foto från Fotoakuten.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!!!!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Jag har också en sexårig son hemma så jag förstår vad du menar :-D

Anonym sa...

Grattis på din födelsedag! Det låter som en trevlig dag ni kommer ha idag.

Anonym sa...

Vad kul! Ett stort grattis på födelsedagen :) Hoppas du får en fin dag! Kramar, Sofie

tinaminastina sa...

Hej! Grattis på födelsedagen!! Vad kul att du kikade in på min sida,nu hittar jag ju hit! Ska kika runt lite....
/tinaminastina

Anonym sa...

Stort stort grattis! Hoppas du haft en alldeles underbar dag :) Kram kram

Annica sa...

Stort GRATTIS till dig !!
Tänk va fort tiden går.. så NJUT nu i år för snart är du i kapp mig ;o)

Mathilda älskar dig dina blider !
Kram Victor & Mathilda :o) hej då

Anonym sa...

Gratulerar!
Hoppas att din dag var fin.

Annika sa...

Alla: Tack, vad ni är gulliga! Det blev en jättefin födelsedag!

Anonym sa...

Mina varmaste gratulationer så här en dag i efterhand! Hoppas att du fick en fin dag!

Annika sa...

Weronica: Tack! Det blev en fin dag!