tisdag 8 januari 2008

Tisdagstema



Veckans tisdagstema är flytt! Jag trivs jättebra där jag bor, men i somras när familjen var i Danmark kom jag på mig själv med att säga till maken flera gånger; -"Tänk om vi skulle flytta hit! " Nu var det inte på allvar precis, men skulle jag flytta till Danmark så tack gärna till ett sådant här hus. Danska tegelhus är så mycket vackrare än våra svenska. Jag undrar ofta hur rummen och inredningen ser ut när jag ser fina hus. Det här huset skulle jag gärna tittat in i!
Fotot är privat.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Det var ett jätte fint hus. Danskarna har mycket fint att erbjuda i design tycker jag. Dom är väldigt duktiga på den lantliga slitna stilen, där allt går i vitt.

Handplockat sa...

jag e mkt såld på det danska nu ....

gillar din blogg jag e sååå sugen på baltazar tapeten i köket men sambon e inte så inne på stjärnir i köket =)

Anonym sa...

Fint hus!
Jag jobbar på att lägga ut min "flytt"

Annika sa...

Anne: Jag är också mycket förtjust i dansk inredning och design! Jag håller med; de är superduktiga på den lantligt vita stilen. Den kommer jag snart att skriva mer om.

Handplockat: Tack! Baltzar-tapeten är så fin! Jag förstår att du vill ha den i köket! Det är ju bara det där att båda två ska gilla den :)

Lekne: Ja, visst är det! Jag ska titta på din tolkning när den kommer!