fredag 15 februari 2008

Mateus favoriter

Ett litet presenttips! Mina favorittallrikar kommer från Mateus. Jag har fått dem av min syster Elin och hennes familj. De används ofta, även till vardags! Jag har ett stort fruktfat som jag har fått av mina systrar för några år sedan. Det står alltid framme på köksbordet - fyllt med frukt! Det är så fint! När man hittar sina favoriter, så tröttnar man inte på dem. Det är ju annars lätt hänt, när man är formintresserad. Det dyker ju upp nya produkter hela tiden. När jag arbetade som kommunikatör (dekoratör) på Duka, så blev jag ännu mer intresserad av glas och porslin. Det är ju så - ju mer man lär sig om något, desto mer intressant blir det! Hoppas att solen lyser på er i helgen!

Bild från Mateus.

3 kommentarer:

Monkan sa...

Hej! Råkade hamna på din sida via nån annan... så där som det blir :-) Jag är nybliven bloggare och det finns så mycket fint att titta på!

Mateus är så fint, en kompis på jobbet har mattallrikar och brukar duka med blandade färger, det blir så snyggt!

Vilket fint montage med småbilderna på sonen, jag gillar också foton som tavlor, svartvitt gärna (så klart...).

Tack för titten på din fina sida :-)

Elin, Elinphoto.se sa...

Jag bara älskar Mateus fina serviser, det vet du ju redan iofs :-))!

Hoppas att du har haft en underbar dag. Mysigt att träffas igår även om det bara blev en liten kortis...

Tisdag kommer jag till dig!

KRAMEN // Elin

Annika sa...

Monkan: Kul att du hittade hit! Ja, visst finns det många fina inredningsbloggar att inspireras av! Det låter fint med blandade färger! Inramade svartvita foton blir alltid snyggt! Tack, du är så välkommen tillbaka!

Elin: Det är tur för mig, kan jag säga! ;) Ser framemot tisdag! Kram till dig, gumman!