lördag 24 maj 2008

Min nya blogg

Idag är det premiär för min nya inredningsblogg Annikas inredning på VK.se! Välkommen till dig VK-läsare som har hittat hit! Idag tipsar jag om en fin morsdagspresent på VK-bloggen och skriver lite om väggdekoration. Jag har inga speciella önskningar inför Mors Dag. Vill helst bara tillbringa tid med familjen och mysa! En picknick i parken vore inte tokigt! En teckning kommer jag att få, det vet jag redan! :) Och det är alltid lika trevligt! Än så länge strular tekniken, men snart ska inlägget vara publicerat, hoppas jag! Andra bra presenter är middag på restaurang eller lyxigt hemmalagat, biobesök, en dag på Spa, ett smycke, någon lyxig hudvårdsprodukt! Ja, det vanliga, men alltid lika uppskattat! Porslin från Duka eller någon annan butik är ju alltid roligt att få! Eller varför inte en fin orkidée? asddf asdf sadf dfasdfsadf asdf asdf adsfasdf adsfsadfadsfsadfsdafa sdfsadf sadf sadfas fsad
dsf dsaf sfgdsdfgsdg Stort tack till Frida (Husmusen) som tipsade VK om mig! Y sadfadafs adsf adsf sadf asdf sadfa dfs

sdfadfas adsf asdf dsaf adsf asdf asdf Bild från Duka.

8 kommentarer:

Tjohalia sa...

Nu har jag varit in och kikat! Vad roligt det kommer att bli att kunna kika på två ställen. Din blogg är en av mina absoluta favoriter! Kram Sandra

Anonym sa...

Ska genast klicka vidare!

Elin, Elinphoto.se sa...

Grattis till bloggen på VK och Grattis på MORS DAG!

Kramis // Elin

Anonym sa...

Vad kul!!

Ska kika in direkt.

Ha en bra mors-dag.

Karin/theasrum

Anonym sa...

Vad roligt för dig! Jag skriver lite igen efter mig bloggpaus och din blogg tillhör en av dem jag gärna besöker :-)

Anonym sa...

Sorry det var mitt inlägg precis ovanför

Annika sa...

Sandra: Tack, vad du är gullig! Jag säger detsamma! Kram!

Frida: Så, vad tyckte du? :)

Elin: Tack kära syster! Kram!

Karin: Tack! Kul att du tog en titt! Hoppas att du gillade det du såg! ;)

Charlotte: Roligt att du är tillbaka! Jag saknade dina inlägg! Tack!

purple area sa...

Grattis, vad kul!!