fredag 23 maj 2008

Trevlig helg

En vacker bild från Sköna Hem! Vilken fin hemsida de har! Tänk så fort veckorna går så här års! Jag hinner inte riktigt med, känner jag. Ute skiner solen, sonen är i skolan, maken arbetar och i sängen ligger en liten hund och snarkar! Som vanligt är det mycket att fixa med hus och trädgård i helgen! Imorgon grillar vi med vänner och hejar på Charlotte! Ha en riktigt härlig helg! Och glöm inte att tävla! Y adsfsad asdf adsf adsf adsf sadfadsf sadfasdf adsfsadf asdfasdf sadf a Bild från Sköna Hem, foto; Martin Cederblad.

9 kommentarer:

Tjohalia sa...

Ha en riktigt härlig helg du också! Kram Sandra

Anonym sa...

Jättefin bild!

Här ska också grillas och hejas imorgon :) Får hoppas att den varma solen håller sig framme även då. Idag har vi toppenväder här!

Trevlig helg på dig vännen!
Kramar, Sofie

Anonym sa...

Trevlig helg! Jag ska också heja på Charlotte! Ha det bra.

Tjohalia sa...

Svar: Vad roligt att du också har premiär! Jag tror absolut att vi fixar att ha två bloggar samtidigt, om inte annat så får vi peppa varandra. Kram på dig

StrandviksVillan sa...

Javisst har Sköna hem många fina pärlor att visa!
Önskar dig en trevlig helg!
~Anki~

Mamma Mia sa...

Vilken ljuvlig bild! Trevlig helg på dig också :)

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Hej och trevlig helg önskar jag också. Har inte varit in på Sköna hems hemsida förut, verkar finnas mycket fint där.

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

God morgon. Har just ätit frukost tillsammans med din bild i VK. Ny bloggare där, grattis!

Annika sa...

Alla: Tack för era fina kommentarer! Tack vare er så blir det ännu roligare att blogga! Kramar!