tisdag 12 augusti 2008

Höstnytt från Himla

Underbara produktbilder ur höstens kollektion från Himla. De visar en härlig blandning av färger; allt från klara cerisa och gula färger till vitt och grått! Jag gillar! Himla har ett fint sortiment med färdiga gardinlängder och kuddar, ljuvliga plädar och mattor, metervaror och vaxdukar, handdukar mm. dddddddddd ddddddddddddd ddddddddddddddd ddddddddddddd ddddd dddddddd dddddddddddd
Himla grundades 1990 och är ett svenskt heminredningsföretag med fokus på textilier och accesoarer för hemmet. Företaget skapar årligen nya vår- och höstkollektioner. Himla finns representerade på Formex 28-31 augusti. Y dddddddd dddddddddddd ddddddddddddd ddddddd ddddddddddd dddddddddd dddddd
Bilder från Himla.

8 kommentarer:

Elin, Elinphoto.se sa...

Underbara bilder på underbara produkter!

Kramis!

Lisa sa...

Jättefina bilder! Jag tycker så mycket om din blogg är glad att jag hittade till den. Alltid finner jag inspiration hos dig! Mm till hösten känns det så rätt med lila plötsligt, gärna i kombination till orange eller gult som på bilderna. Lustigt, när jag inte skulle kunna tänka mig det någon annan tid på året.. Sovrummet i nedre inlägget har jag sedan tidigare kikat på och gillade stjärnhimlen som spotarna bildade..
Kram

Annika sa...

Elin: Jag håller med! Kram!

Lisa: Åh, tack! Vad glad jag blir! Visst är det så; plötslig känner man får kombinationer man inte tänkt på tidigare! Jag gillar att man inte inreder mörkt och murrigt, bara för att det är höst! Kram!

StrandviksVillan sa...

Dom har verkligen härliga bilder på sin hemsida! Hmmm... jag har ju precis börjat plocka bort pastellerna, dras mer åt plommon, vinrött och andra varma färger på höstarna, men gärna tillsammans med vitt, beige och chokladbrunt.

Tjohalia sa...

Vilka härliga lila nyanser! Kram Sandra

Mamma Mia sa...

Jag gillar också Himla så "himla" mycket. Jättefina och inspirerande bilder.

Anonym sa...

Den där bilen går ju inte av för hackor, gud va läcker!

ja det va skoj att få fråga josefin lite grejer om homestyling, det är något att få möta förr eller senare :)

Fredrika sa...

Wow!!! vilken härlig blogg du har ;). Nu blir det till att fixa och trixa om här hemma.
Kram Fredrika