torsdag 2 oktober 2008

Saga


Nya tapetkollektionen Saga kommer från svenska designhuset Decor Maison. Saga är en charmig och fantastifull kollektion för vuxna, inspirerad av sagovärlden; "Tänj synen och bilder av magiska lampor, förgiftade äpplen, sovande prinsessor och skogshjältar uppstår." Kollektionen passar fint ihop med Decor Maison´s enfärgade kollektion Palette. Jag visar "Sleeping beauty" och "Aladdin" - fler mönster ser ni här. Y ddddddddddddd dddddddddddddd dddddddddddddd ddddddddddd ddddddd ddd dddd d Bilder från Decor Maison.

2 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Åh, den övre ljusa tapeten skulle jag väldigt gärna ha! Fast jag vet inte var... Kanske i sovrummet.

Annika sa...

Strandviksvillan: Jag tycker jättemycket om den tapeten - skulle gärna ha den här hemma! Passar fint i ett sovrum, tycker jag!