lördag 8 november 2008

Fint Londonhem

Det här fina hemmet finns i London. Här finns flera godbitar. Jag gillar t ex de öppna spisarna, ordet LOVE både i kök och vardagsrum, hjärtat i köksfönstret, det fina överkastet och handdukshängaren i badrummet. Runda bord återkommer i alla rum. Det mjukar upp på ett fint sätt. dddddddddd ddddddddddd dddddddddddd dddddddddd
Lilla byrån Componbili från Kartell är en av mina favoriter sedan länge. Jag gillar att den passar i stort sett överallt. Står på listan över nya köp till sonens rum. Dessutom är Componbili en förhållandevis billig designklassiker. Den kan följa med min son genom livet - sådana möbler gillar jag. Inget slit och släng - bra miljötänk, dessutom. Y ddddddddddd dddddddddd ddddddddd ddddddddddd d
Bilder från Living Etc.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud vilket underbart ställe! Den öppna spisen är ju bara så fin!

Anonym sa...

Så fint, ett hem att trivas i. Badkaret skulle jag vilja ha en kopia av och så är det kul med de där udda hyllösningarna.

Annika sa...

Linn: Ja, jag håller med! ;)

Charlotte: Bra beskrivning; "ett hem att trivas i". Badkaret är riktigt snyggt!