fredag 7 november 2008

Trevlig helg


Tittar in en sväng och önskar trevlig helg! Kvällen har jag tillbringat hos syrran Jenny i Holmsund. Hon har fyllt år, så det bjöds på födelsedagsfika. Gott och trevligt, som alltid! Pussade lite på mina syskonbarn - de som man fortfarande får pussa på. :) I helgen ska jag jobba lite, promenera långt med Ville, kurera min onda käke (jag har dragit ut en tand och har jätteont!!!) och vara med min familj. På söndag firar vi förstås Fars dag. Ett och annat inlägg dyker säkert upp på bloggen. Jag är så glad för att ni är så många som tittar in här varje dag! Ha nu en riktigt fin helg! Y dddddddddd ddddddddd

Bild från Domino.

3 kommentarer:

Proforma sa...

Trevlig helg till dig med! Hoppas det onda går bort snabbt!

Sofie sa...

Vilken härlig bild! Lät som en skön helg du har framför dig. Hoppas värken i käken släpper snart och att du får en riktigt trevlig helg! Kram, Sofie

Annika sa...

Proforma: Tack, nu har det blivit bättre, iallafall.

Sofie: Ja, visst gör hunden sitt till? ;) Nu har värken släppt något, men det gör stor skillnad på ork och humör! :) Kram!