onsdag 14 januari 2009

Barnmöbler


Möbler för barn skriver jag gärna om. Jag fick ett tips från en av bloggens läsare om fina barnmöbler; vitlackerade kvalitetsmöbler från millimini. Deras egna möbler leveras monterade (förutom sängen). Det fina och stilrena klädskåpet är perfekt för små kläder. Jag gillar kombinationen av byrå och garderob. Det är dessutom som gjort för att ställa fina saker på. Husbokhyllan kan förstås användas till böcker och prydnadssaker, men blir även ett fint dockskåp. Stilrena och rejäla möbler. Y ddd dddddddddddd ddddddddddddddd dddddddddddddd ddddd dddddddd ddddddd dddddddddd dddddd dddddddd ddddddd dd
Bilder från millimini (Ulrika Göthenkvist).

3 kommentarer:

Lisa sa...

Väldigt söta!

Lisa

Anonym sa...

Åh-hå-hå vad mycket fint! Det där klädskåpet gillade jag skarpt. :)

Läste att du hade en toppenmysig födelsedag. Lät så himla härligt med alla barn, god mat, familj och vänner. :)

Stor kram!

tina | pepparochvanilj.se sa...

Riktigt fina gedigna möbler! Husbokhyllan var särsklílt fin tycker jag, passar både hos tjejer och killar tycker jag. Eller?

K R A M // t i n a