tisdag 17 februari 2009

Mingle

Jag ska snart sluta skriva om möbelmässan, men jag har några favoriter kvar att visa er. Mingle fick oss att stanna till när vi gick genom Greenroom. Mingle är ett sittsystem som består av moduler, som man kan pussla ihop som man vill. Formgivare är Morten Skjaerpe Knarrum, tredjeårs student vid Bergen National Academy of the Arts. Mingle är främst avsedd för offentliga miljöer, men fungerar fint i ett hem också. Jag gillar! Y dddddddddddd ddddd dddddd ddddddddd dddddddd dddddddddddddddd d ddddddd ddd dddd
Bild från KHiB.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Me like! De var riktigt fina.

Svar: Tack så mycket! Jag kan knappt fatta att vi är förlovade :) Kram Sandra

Sofie sa...

Söta :) Kul att man kan pussla ihop dom. Kram, Sofie

ROOM AND SERVE sa...

Smarta och snygga :)

Good Girl sa...

Vad häftiga!

Anonym sa...

Jag gillar dom också. :)
Tycker bara det är kul att du skriver om möbelmässan.
Kram och ha världens bästa dag!

Anonym sa...

Väldigt fina! KÄnns otroligt användbara.

Anonym sa...

Jag gillar med ;D

Förresten, den coola glasskopan som blev så omtyckt bland kommentarerna i min blogg får du rabatt på. läs mer http://skonthemma.blogg.se/2009/february/20-kronor-rabatt.html

Ha en bra dag!