fredag 20 februari 2009

Trevlig helg!

Den vackra ranunkeln är mars månads blomma hos Blomsterfrämjandet. Jag tror att jag måste köpa mig en bukett i helgen. Kanske en blandbukett med tulpaner? Jag behöver verkligen piggas upp... Tur att vi har en helg med mycket roligt framför oss. Sonens storkusin har fyllt 12 och ska firas av oss i helgen. Det blir snöskulpturtitt på stan, go´fika, Leos lekland och kvällsmys med lördagsgodis och melodifestival. Gissar att vi kommer att ha två mycket nöjda killar här hemma framåt kvällen. På söndag ska sonens kör sjunga för publik för första gången. Det ser jag verkligen fram emot. Trevlig helg! Kram Y ddddddddddd d ddddddddddddd dddddddddddd dddddddd dddddddddddd dddddddd dddddddddd dddd
Bild från Blomsterfrämjandet.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ranunkler är verkligen jättefina! Men jag är dålig på att hålla dem vid liv. Tror det är för varmt i min lägenhet för de dör så fort! Ha en skön helg!

Proforma sa...

Jag blev också sugen på Ranukler nu, dom är jättefina!
Ni har helgen fullproppad med roliga saker, förstår jag! Ha det så mysigt!
Kram

Vardagstugg sa...

trevlig helg!
Kram A

Anonym sa...

Trevlig helg!

Tycker du ska köpa dig en STOR lyxig chokladask. Eller unna dig ett glas rött och en god ostbit. Det brukar alltid pigga upp mig. :)

Stor kram

Anonym sa...

Ha en trevlig helg, kram Sandra

Lisa sa...

Oj, vad spännande med sonens kör! Som mamma kan jag förstå din förväntan! Ja, ranunkler är verkligen fina. Dags för en bukett här med snart känner jag.

Trevlig helg!

Anonym sa...

Låter som ni har en rolig helg framför er!

Ja, ranunkler är verkligen jättefina. Och trots detta kan jag inte minnas mig ha haft några hemma, någonsin, konstigt nog! Definitivt värt att ändra på, snarast! :-)

Anonym sa...

kikar in...villken härlig blogg du har o villket kul arbete du verkar ha!

Anne, anness design sa...

Dom är så vackra, men sköra. Lyckas aldrig med dom :( Hoppas att helgen blir fint!

Sofie sa...

Tycker absolut du ska unna dig en vacker bukett! Låter som att ni har en trevlig lördag framför er! Kram, Sofie

Anonym sa...

Va lustigt att det är månadens blomma! Jag har precis upptäckt hur mycket jag tycker om dem.