torsdag 19 februari 2009

Designers Guild

ddddddddddddddd dd ddddd Modernt och rosa.
ddddddddddddd ddddddddd Romantiska blommor.

ddddddddddddddgg dddddd Lantlig touch.






dddddddd dddddddddddddd Friskt blått och vitt.




dddddddddddd dddddddddd Härligt grönt.





dddddddddd ddddddddddd Klassiska ränder.






ddddddddddddd ddddddddd Modernt med retroaccenter.





































dddddddddddd dddddddddd Retrokänsla.
























Fina inspirationsbilder från Designers Guilds senaste kollektioner. En härlig blandning med något för de flesta smaker. Det här är bara ett litet smakprov. Jag känner mycket för blommigt i år. Det gör jag förresten alltid, när jag tänker efter. :) Y ddddddddddddd dddddddddd dddddddddddddd ddddddddd ddddd
Bilder från Designers Guild.

6 kommentarer:

www.missfixtrix.com sa...

Sött och gulligt! Härligt med lite vår. Apropå HM så har det nu kommit ut och jag har massor av inspiration på min blogg. Ha en bra kväll

Anonym sa...

Retrostilen är min favorit, men det finns mycket fint! :-)

Sofie sa...

Mycket fint de har! Ja, blommigt är fint. Och så här när man bara står och trampar i väntan på våren känns blommor extra piffigt... Kram, Sofie

StrandviksVillan sa...

Jag gillade den översta bilden mest.

Ha en fin fredag! Kram!

Maria sa...

Blommigt är bra fint... Känner att det kommer att bli mer och mer rosa hemma hos oss nu också, särskilt när jag såg de två första bilderna.

Anonym sa...

Härligt med vår! Fina tapeter, blommor känns rätt nu.