måndag 23 mars 2009

Vi tävlar på kanal5.se

Det här är så roligt; Jag har blivit utvald som en av 5 bloggare att tävlakanal5.se! Under fem veckors tid får vi ett tema per vecka. Vi inreder och fotar. Till vår hjälp har vi ett presentkort från Indiska, värt 5000 kr. Bilderna läggs upp på kanal5.se på måndagar. Där kan ni ta en titt och passa på att rösta på det bidrag som ni gillar bäst. Vinnaren flyttar sin blogg till kanal5.se och blir deras nya inredningsbloggare. dddddddddddddddd ddddddddddddddddd dddddddddddddd ddd dddddddddddd ddddddd




Det är en härlig spridning bland bloggarna; Design- och Inredningsbloggen, Fixa & Dona, Det stora grå huset, Hvitur Lakkris och så min Flex Inredning. Alla med sin nisch. Det känns jätteroligt, spännande och lite pirrigt! Och nu sprack solen fram genom molnen. Ett gott tecken? :) Y dddddddd ddddddddddddddddddd ddddddddd dddddddddd ddddddddddddddddddd ddddddddddddddddddddd ddd
Bild lånad från kanal5.se

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt, detta ska jag följa! Blir kul att se vad ni alla hittar på!

Anonym sa...

Låter kul - ska jag kika på!

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Lycka till Annika. Håller tummarna. Kram

Anonym sa...

Det här är så himla roligt! Lycka till nu! Jag och Esther håller tummar och tassar! :)

Kramelikram

Anonym sa...

Så roligt uppdrag. Det ska bli roligt att följa.

Anonym sa...

Ja, det här ska bli riktigt roligt! En utmaning helt i min smak. :-)

Anonym sa...

Grattis! Vilken härlig tävling det kommer att bli. Den ska bli kul att följa. Kram Sandra

Anonym sa...

Vad roligt Annika! Det skall bli spännande att följa ;-)

StrandviksVillan sa...

Men WOW så spännande!!
Det måste jag absolut kolla!
Kan tänka mig att det blir rätt olika resultat, ni har ju alla olika inredningssmak.
Heja Annika!!

Jenny, lixias.se sa...

Super skoj!

Anonym sa...

Grattis, till att bli en av de tävlande. Spännande!

Jag blev också tillfrågad, men med alldeles för kort varsel(hade ju inte min mejladress på bloggen då, dumt) så jag valde att tacka nej. Men jag ser fram emot att följa er andra! :)

Lycka till i tävlingen! :)

Kram Malin Inspiration & design

Tinna sa...

Hej Annika,

du har lagt en kommentar på min blogg till någon anonym skribent på Hildurs sida. Först fattade jag ingenting varför du skrev så till mig, men efter lite reseach förstod jag. Självklart önskar jag er alla lycka till er i tävlingen, men jag har ju min favorit.