torsdag 23 april 2009

Sofias sovrum

Ta en titt in i Sofia Wistams fina sovrum. En härlig ljust blå, romantisk oas. Inte alls min stil egentligen, men jag gillar det ändå. Vinklar och vrår är jag svag för och tapeten är underbar. Och den nu mera nästan obligatoriska stylingen med en klänning som hänger framme ser vi också. En härlig färgklick och en typisk Sofia Wistam-klänning. Jag har gjort det jag med - jag hängde fram en tunika i mitt sovrumsbidrag. En vit dock. :) Jag ville att den bara skulle anas i min bild. Hela familjen Wistams hem är mycket personligt inrett. Här kan du se fler bilder. Y

Bild från Family Living.

4 kommentarer:

Anne (anness design) sa...

:) sv: Jo, det börjar bli olidligt spännande nu. den kan ju komma när som helst nu egentligen. men, sen kan det ju ta +två veckor med. :/

Malin sa...

Jättefint! Alltid kul med annorlunda inredning - hade inte förväntat mig något annat av Sofia. :-) Anar jag likadana sovrumslampor som ni har.

Annika sa...

Anne: Jag hoppas att du inte behöver gå över tiden! Kram!

Malin: Inredningen känns väldigt mycket Sofia Wistam. En härlig personlig inredning! Du har rätt! Visst är det likadana lampor. :)

Sara sa...

Vilken fin tapet! Den föll mig i smaken.