fredag 24 april 2009

Virrvarr skärbräda


Skärbrädor. De i plast är inte så skojiga. De i trä måste skötas om. De här skärbrädorna från Sassabrassa är både snygga och lättskötta. De är vändbara och har Sigvard Bernadottes klassiska Virrvarr-mönster i olika färger på respektive sida. Ja tack, säger jag. ***********************
Ett litet tips. Just nu har Swedish Details 30 % rabatt på alla sina Virrvarr-produkter. Y ***********************************************************************
Bild från Sassabrassa.

7 kommentarer:

Caroline sa...

Vilken häftig skärbräda! Ha en bra dag!

Malin sa...

Vilket bra tips! Har bara trista i plast och trä hemma. Kanske dags att uppdatera sig. :-)

Marina sa...

Åh, jag älskar dom skärbrädorna! Tack för tipset, kanske ska passa på att shoppa loss...=)

Pethra på Design och Inredningsbloggen sa...

Klart Du ska ha en skärbräda med virrvarr-mönster! Kram, trevlig helg!

Mia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Annika sa...

Ovidkommande och otrevliga kommentarer tar jag mig friheten att ta bort från min blogg.

Fru Inredning sa...

Å bra tips:)
Ha det så mysigt i London.
Kram Kristina