torsdag 25 juni 2009

Lounge

Apropå funktion. Den här fina loungesoffan är allt annat än skön att sitta i. Den är lång och snygg. Och inget mer. Hur tråkigt det än låter; inredningen bör fungera också - inte bara vara snygg. Tycker jag iallafall. I det här fallet resulterade det i en läcker, men tom soffa. Alla satt i de sköna stolarna istället. Trist på något sätt.

Hotellet hade i övrigt en väl fungerande inredning. Sköna och snygga stolar i olika modeller, alla i konstrotting. Modernt och fint. Y

Foto: Annika Persson, Flex Inredning.

4 kommentarer:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Håll med dig!

Många gånger så tar det visuella över.. Inte bra, speciellt inte om man har med offentlig miljö att göra, eller privat med för den delen, där jag möjligen kan stryka på foten är i mitt egna hem där det ibland kan bli liiiite mer visuellt än praktiskt

Men då är det ju jag själv som blir "lidande" och så familjen då.. Men de har börjat att vänja sig =)

Kul att du är igång igen!!

Maliin

Vardagstugg sa...

Välkommen hem till värmen =)

Kram A

millandante sa...

Välkommen hem! Härligt att det blir full fart på bloggen nu!
Ja, funkar inte inredningen så står man liksom inte ut i längden.
Kram

[room] by sofie sa...

Åhh, vad härligt ni verkar haft det! Välkomna tillbaks till
sommar-Sverige!
Det där med inredning måste vara praktiskt och funktionellt- inte bara snyggt!!! Ser framemot många nya inspirerande inlägg på bloggen!

Missa inte min tävling;
Pris från DAY Home -Birger et Mikkelsen.

Trevlig helg!
Kram Sofie