fredag 5 juni 2009

Trevlig helg!

När det snurrar av tankar i huvudet dras jag till harmoniska vackra bilder. Ja, det gör jag iofs alltid. :) Jag har bara så mycket att göra just nu. Det är jättekul, förstås! Men allt ska hinnas med innan vi åker på semester på onsdag. Så helgen blir fullproppad med jobb. Jag ska även fira min pappa, som fyller år på Nationaldagen. Sedan har vi ju det vanliga; tvätta, städa och gå ut med hunden (det gör jag så gärna, Ville-skrutt!).

Det dyker upp ett och annat inlägg på bloggen också. Den överger jag inte så lätt. :) Snart åker jag och sonen och hämtar min man på flygplatsen. Han har jobbat i Stockholm i veckan. Sedan blir det fredagsmys. Önskar er en trevlig helg! Och att solen snart tittar fram igen. Kram Y

Bild från Leva & bo.

8 kommentarer:

anemonen sa...

En trevlig helg önskar jag dig. Själv skall jag på bröllop och hoppas naturligtvis att det blir fint väder även om regn i brudkronan betyder lycka.

Annika sa...

@nemonen: Jag tror stenhårt på att regn på bröllopsdagen betyder lycka! :) När jag och maken skulle gå ut ur kyrkan efter vigseln, så regnade det ganska ordentligt. Men jag hoppas på sol åt ditt brudpar, iallafall. Sol måste ju också stå för lycka. :)

Proforma - Irene sa...

Trevlig helg till dig med! Själv åker vi på kalas nu!
Ha det gott!

millandante sa...

Det går lite tid mellan varven nu, men oj så kul det är att få läsa igenom en massa fina inlägg i ett svep!
Vad skönt med semester nu när allt snurrar lite fort! Hoppas ni får fina och soliga dagar tillsammans!
Tack för dina värmande ord!
Kram

Frida sa...

Hoppas att du får en skön helg trots jobb. Tänk på semestern som hägrar runt hörnet!

Dona blogg sa...

Känner igen mig så väl hos dig! Alltid lika kul och inspirerande att kika in här.
Ha en härlig helg :)

/Pernilla

Blogg by Maliin Stoor sa...

Kul att du har mycket att göra, bara det inte känns övermäktigt!!

Ha en skön helg!!
Må gott


Maliin

Inspirera Mera sa...

Ha en trevlig helg du också!
Kram Sandra