söndag 5 juli 2009

Dagens bästa

Personlig almanacka har släppt en designkollektion för 2009/2010. Formgivare är favoriten Isabelle Norman Sällström - Isa Form. Se fler bilder och läs mer på Isabelles egen blogg. Jag har redan beställt en almanacka. Mönster och färg ser ni ovan.

hemsidan för Personlig almanacka kan man skräddarsy sin egen almanacka. Man har möjlighet att välja omslag, text och mycket mer. Jag hade turen att vinna en almanacka för ett år sedan, så jag har provat den. Gillar mycket! Y

Bild från Personlig almanacka.

5 kommentarer:

rustik charm sa...

Har en jag med för 09 men skulle gärna ha den där, superfin:)
Ha en bra dag.
Kram Kristina

Annika sa...

Kristina: Jag behövde en ny almanacka, som tur var, då jag verkligen gillar Isas illustrationer och Personlig almanacka. Kram

Proforma - Irene sa...

Jag har också funderat på en sådan kalender! Dom verkar bra!

Wilma sa...

Har också en 2009:a av dessa kalendrar - blev så glad när jag sprang över dem någonstans på nätet. Tycker det är en briljant, och desutom miljövänlig idé. Det tillverkas ju bara så många almanackor som köps. Och att de dessutom kan anpassas efter tycker och smak är ju inte annat än genialiskt.

Isabelle sa...

Åh vad roligt att få kallas din favorit :) Tack, you made my day! Personlig almanacka är grymma, suverän produkt! Ha en fortsatt skön sommar! kram isa