fredag 10 juli 2009

Trevlig helg!

Fredag igen! Imorgon kommer solen tillbaka sägs det. Hoppas, hoppas! Min man kommer hem från Stockholm ikväll. Nu har han semester! Igen, kanske jag ska tillägga. Det var ju inte så länge sedan vi var i Turkiet. Det innebär att jag får möjlighet att jobba lite mer, men nog finns det tid att vara tillsammans också. Vi har våra projekt; måla klart huset och bygga altan. Som om inte det räcker och blir över, så finns det en hel del annat att göra också. Nu ska jag gå och pussa på min son. Sedan en sväng till stan. Ha en fin helg alla rara! Y

Bild från Tara.

9 kommentarer:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Jag önskar dig/er det samma!!!


Må bäst


Maliin

OLESSIA sa...

fint :D

Anna Caroline {Design Studio 210} sa...

Hoppas ni får en mysig helg.

Svar: Japp hoppningsvis vågar jag visa heheh.

/Anna Caroline
Design Studio 210

tinaminastina sa...

Ha en fin helg du med...låter som trevligt pyssel med altanbygge och målning. Här ska det klippas gräs med den nyköpta gräsklipparen...inga roliga pengar men nödvändigt=)Målning står också på listan..skönt att bocka av en del skagörasaker...

KRAM/tina =)

Proforma - Irene sa...

Skönt med semester, min man börjar också nu!
Vi har också några projekt framöver med hus och garage. Skönt att kunna ha tid för det.
Trevlig helg!

karola sa...

-ja har man hus finns det fullt upp hela tiden eller visst?...så mycket exra tid jag har nu när jag har semester och bor i lånad lya!! ...är det så här det är att ha lägenhet??...fast ändå inte, jag skulle ha pysslat och inrett också om jag hade hyreslägenhet är jag säker på(been there done that...)
ha en mysig helg

Vardagstugg sa...

Trevlig helg du med! Kram A

Linda sa...

Hej!
I Göteborg ser i alal fall vädret mycket bättre ut denna Lördag.
Du har en jättefin blogg! Vill du hjälpa mig med inredningstips till vardagsrummet (med mörkblå soffa!) titta gärna in på min blogg.
Linda.

Annika sa...

Alla: Tack för fina kommentarer! Solen tittade fram här idag! Kramar!