lördag 11 juli 2009

Vackert hotellrum

Ånej, jag är sjuk! Det har jag inte alls tid med. Jag är faktiskt så risig att jag helst bara vill ligga i sängen - och det är inte likt mig. Ja, jag tycker lite synd om mig själv. Det kanske märks? :) Nåväl, det kunde vara mycket värre och det går ju över.

Jag drömmer mig bort till underbara Frankrike istället. Ett charmigt och lite annorlunda inrett hotellrum; stengolv, takbjälkar och en romantisk säng. Ja tack, jag kommer! Y

Bild från Hotel Crillon le Brave (via Elle Interior).

3 kommentarer:

Anna Caroline {Design Studio 210} sa...

Hej Annika

Jag kan hänga på. Eller en trip till amsterdam istället kanske ?
Har också the travel bug idag. ;)

Krya på dig!

/Anna Caroline
Design Studio 210

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Krya på dig! Hoppas det går över fortare än kvickt. :)
Stor kram

Jenny, lixias.se sa...

Krya på dig!