måndag 22 mars 2010

Färgstarka utemöbler

Beckers tycker att vi ska måla våra utemöbler i starka färger i år. Eller åtminstone i pastellfärger. Färglös möblering i trädgården känns omodernt våren 2010, står det i pressmeddelandet. Nja, där håller jag inte riktigt med. Personligen föredrar jag vita, svarta eller grå utemöbler. Trist? Nej, vackert och stilrent. Färgen finner man i blommande växter och textilier, så färglöst behöver det inte alls bli. Jag måste dock erkänna att jag blir lite sugen på en eller två stolar i någon härlig färg, när jag ser de här bilderna. Man ska aldrig säga aldrig... Y

Pressbilder från Beckers.

4 kommentarer:

Mitt i Fågelsången sa...

Fina möbler du visar! Skulle inte ha något emot stolen på första bilden, fast i vitt!

Längtar efter att få ställa ut utemöblerna i mitt nya hus! Eg skulle jag gärna byta ut dem mot något färgglatt, men dels så får den utgiften vänta till ett annat tillfälle, och så har jag fått nuvarande utemöbel av en speciell person, så nja, jag får längta och sukta...

millandante sa...

Ja en liten färgglad stol kanske smyger sig in, eller ut menar jag, i år...:) Läckert!!
Kram

tina | pepparochvanilj.se sa...

Jag tycker att det är läckert med färgglada möbler ute...men vår husfasad tillåter inte det i vår trädgård :( Det är säkert...

K R A M // t i n a

DAHLARNA sa...

Läckert! ÅH vad jag längtar till vår & sommar när jag ser dina härliga bilder! Hoppas att du har en riktigt bra tisdag! KRAMAR!