tisdag 23 mars 2010

Utemöbel och textilier

Igår skrev jag att jag föredrar vita, svarta eller grå utemöbler. Jag måste rätta mig själv; idag såg jag den är bilden. Bruna, snygga stolar. Och mörkt grön metall. Superfina! Skulle mer än gärna få ta plats i vår trädgård. Spiras härligt mönstrade kudde gör ju sitt till, förstås. Den skulle jag inte heller tacka nej till. Men den skulle få stanna inne. :) Istället funderar jag på att sy kuddar i ett tyg som tål lite tuffare tag till våra stolar. Finns ex hos Stoff och Stil. Y

Pressbild från Spira (Klicka upp bilden, så ser ni den vackra färgen på stolen mycket bättre).

1 kommentar:

Ausra sa...

Hej!
Jag vill bara informera om en kommande mässa nu till helgen. Du kanske kan få mycket inspiration på stora symässan i Malmö 26-28 mars, där ska jag ställa ut mina och systers sjalar och smycken. Sprid detta ut till folk som är intresserade av textil, smycken, lapptäcken, stickning, virkning och mycket mera. Du kan hitta mer info på min bloggsida: www.ullsmycken.blogg.se
Ha en underbar dag trots regnet. Kram Ausra