fredag 4 juni 2010

Trevlig helg!

Gult som solen! Det pratas mycket sol och väder just nu. Här i norr, så är vi nästan desperata efter solens strålar efter den långa vintern. Full fart gäller i helgen. Min syster Elins tre barn kommer och sover över. I kväll så ska grilla med vänner. Det brukar vara lugnt, men nu har jag Luna, 2 år, att hålla koll på. :) I morgon är det fest med mina gamla arbetskompisar från way back. Det är hela Domus Sport-gänget som ska träffas. Det ska bli jättekul! Jag har två roliga jobb, som jag ska göra klart också. Trevlig helg, alla rara! Y

En ganska cool idé att låta hyllan smälta in i bakgrunden. Fint med vitt golv till.

Bild från Rice.

3 kommentarer:

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Trevlig helg som verkar innehållsrik och kul. En 2-åring hinner också med mycket. Kram

Proforma - Irene sa...

Ja, det verkar som du får en innehållsrik helg! Vi ska på födelsedagskalas, det är allt!
Trevlig helg!

lilla a sa...

Underbar gul.